Subject: FW: kutse Riigikogu korruptsioonivastase erikomisjoni istungile 27.01.2025 kell 13.30
From: Anu Kärtner <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Anastassia Kovalenko-Kõlvart <[email-masked]>, "Airi Ausmees" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 12:39:09 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

From: Anu Kärtner
Sent: Thursday, January 23, 2025 12:38 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: kutse Riigikogu korruptsioonivastase erikomisjoni istungile
27.01.2025 kell 13.30

Lugupeetav pr Särav-Tammus

Riigikogu korruptsioonivastane erikomisjon ootab Teid oma järgmisele
istungile.

Istungi fookuses on SA KredEx poolt riiklikule lennuettevõttele Nordica
laenu andmise ja ka kasutuselevõtmise otsuseprotsesside kujunemine.

Istung toimub esmaspäeval 27. jaanuaril 2025 Riigikogu hoones ruumis nr
332 ja algab kell 13.30.

Ootame esimesel võimalusel tagasisidet Teie osalemise kohta istungil.

Lugupidamisega

Anu Kärtner

Nõunik

Korruptsioonivastane erikomisjon

Riigikogu Kantselei

T: +372 631 6621

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee